Servicii și info clienți


A. Asistenta pre-contractuala si dupa incheierea contractului de furnizare
Societatea noastra , prin intermediul angajatilor sai va ajuta sa intelegeti cat mai bine mecanismele si procesele de functionare ale pietei de energie electrica.
Specialistii nostri va stau la dispozitie pentru orice nelamurire sau intrebare care ar putea aparea in procesul de pre-contractare si cel de contractare .
B. Incheierea de contracte conexe (distributie si transport) obligatorii pe piata de energie electrica nationala
Asiguram incheierea contractelor conexe celui de furnizare (contractele de distributie si de transport) pentru toti consumatorii sai finali indiferent de numarul de puncte de furnizare detinute sau amplasarea lor pe teritoriul Romaniei.
C. Informarea prompta a consumatorilor cu privire la modificarile survenite asupra reglementarilor legislative aflate in vigoare
Specialistii nostri asigura informarea prompta a consumatorilor sai finali, cu privire la modificarile survenite asupra legislatiei in vigoare specifice furnizarii si distributiei de energie electrica.
D. Incheierea de contracte de metering cu distribuitorul zonal, pentru o urmarire prompta a consumului orar
Societatea noastra poate incheia la solicitarea clientului final, contract de metering cu distribuitorul zonal (transmiterea datelor orare de consum).


Cum sa devii client Flavus Investitii?
Consumatori finali care sunt interesati sa devina client al societatii noastre, sunt rugati sa completeze chestionarul atasat si sa ni-l transmita urmand ca in cel mai scurt timp sa fie contactati de unul dintre reprezentantii nostri pentru stabilirea mai multor detalii

 

Informatii utile:

Formular de analiza (chestionar)
Model oferta
Principalele etape ale procesului de schimbare a furnizorului
Model notificare reziliere contract furnizare
Drepturile si obligatiile consumatorului
Formular plangere

Lista documentelor necesare incheierii contractului de furnizare

Solicitari si reclamatii:

Procedura cadru privind obligatia furnizorilor de energie electrica si gaze natural de solutionare a plangerilor clientilor finali

Modalitati de transmitere a plangerilor

Pentru nemultumirile dumneavoastra privind contractarea serviciului de furnizare a energiei electrice, ofertarea de preturi si tarife, facturarea contravalorii energiei furnizate, continuitatea în alimentarea cu energie electrica, asigurarea calitatii energiei electrice furnizate, functionarea grupurilor de masurare, schimbarea furnizorului, informarea conform cerintelor legislatiei în vigoare, modul de rezolvare a plângerilor, alte probleme de furnizare/distributie a energiei electrice, puteti depune sau transmite o sesizare/ reclamatie/ plangere.

  1. Modul de solutionare a plangerilor clientilor finali ai Flavus Investitii privind contractele de furnizare energie electrica

In conformitate cu Procedura Cadru elaborata de ANRE nr 16 din 18.03.2015 pentru solutionarea plangerilor clientilor finali, cat si Procedura Interna P.O.03, care se regasesc mai jos, va comunicam faptul ca puteti sa ne contactati prin urmatoarele canale:

  • Telefon de preluare reclamatii:+40 0268 548 175; +40 0742 085 395
  • Adresa de email: oana.moise@flavus.ro;
  • Formularul on-line;
  • Prin fax: +04 0268 548 322;
  • Prin posta: Strada Turnului, nr 5, corp central tehnico administrative, birourile 2-20, Brasov, jud Brasov

In intervalul orar 08:00-17:00 de Luni pana Vineri, plangerile, reclamatiile, sesizarile clientilor sunt preluate de Serviciu Clienti din cadrul Compartimentului de Furnizare Energie Electrica al Flavus Investitii in Str Turnului, nr 5, corp central tehnico-administrativ, birourile 2-20, Brasov

Programul audientelor este de Luni pana Vineri in intervalul orar 09:00-16:00.

Termenul legal de depunere al plangerilor este de 5 zile lucratoare de la data faptului, iar termenul legal de solutionare al acestora este de 15 zile lucratoare.

In situatiile in care Flavus Investitii nu satisface plangerile clientilor sai, acestia au urmatoarele drepturi:

-de a apela ANRE: Str Ctin Nacu, nr 3, Bucuresti, sectorul 2, cod postal 020995, Romania; tel :+40 021 327 8174; +40 021 327 81 00; fax: +40 021 312 43 65; email: anre@anre.ro;

– de a apela la alte procedure extrajudiciare de solutionare a plangerilor;

– de a se adresa instantei judecatoresti competente.

 

Securitatea electrica:

Utilizeaza energie electrica in siguranta.

Pentru a preintampina eventuale accidente in urma folosirii energiei electrice, este necesar sa fie respectate o serie de instructiuni de siguranta atat in interiorul cat si in exteriorul locuintei.

 

Reguli de siguranta in interiorul locuintei:

  • Aparatele electrice mici, dupa utilizare sa fie scoase din prize;
  • Aparatura electrica nu se depoziteaza si nu se utilizeaza in apropierea surselor de apa. Daca aparatul intra in contact cu apa in timp ce este in functiune, trebuie scos din priza.
  • Cand se doreste decuplarea aparatului electric de la sursa de energie electrica, se prinde de stecher si nu de cablu. Verificati periodic cablurile aparatelor sa fie intact; daca izolatia este rupta sau inexistenta pe suprafete mici, cablurile trebuie sa fie inlocuite, existand pericol de electrocutare.
  • Evitati intinderea cablurilor de alimentare ale aparatelor electrice in apropierea surselor de caldura(radiatoare, calorifere, etc) sau pe sub usi, locuri in care izolatia cablurilor poate sa sufere deteriorari(rupta, arsa, topita partial).
  • Evitati conectarea mai multor aparate electrice la o singura priza. Se evita astfel pericolul aparitiei fenomenului de supraincalzire a cablurilor si izbucnirea incendiilor.
  • Asigurati-va ca in panoul de sigurante din locuinta dumneavoastra are pe fiecare siguranta marcat circuitul electric pe care il deserveste, astfel incat sa poata sa fie oprita imediat in caz de nevoie.
  • Inainte achizitionarii unui aparat electric, verificati cu atentie indicatiile cu privire la cerintele de electricitate.

Reguli de siguranta in afara locuintei:

  • Nu taiati singuri copacii are se afla in imediata apropiere a unor stalpi de electricitate. Apelati la persone calificate pentru acest lucru.
  • In cazul in care sunteti ud pe maini sau pe picioare sau daca stati pe sol ud, nu folositi aparatura electrica.
  • In cazul in care realizati sapaturi , asigurati-va ca nu exista cabluri electrice.
  • Nu permiteti copiilor sa se urce in copaci sau sa inalte zmeie in apropierea stalpilor de electricitate.
  • Nu atingeti cabluri electrice cazute la pamant.
  1. Eficienta energetica

Recomandari privind utilizarea eficienta a energiei electrice

Arderea combustibililor pentru a produce electricitare are ca rezultat emisia de carbon care influenteaza schimbarile climatice. Indiferent daca energia solara si cea eoliana sunt alternative pentru un viitor mai “verde”, cea mai ecologica energie este cea care nu trebuie generata.

Pentru a reduce emisiile de carbon si in acceasi timp, pentru a reduce costul facturii de energie electrica pot fi adoptate o serie de cateva schimbari in viata de zi cu zi:

  • Televizoarele, DVD playerele, boxele, computerele lasate in modul stand by utilizeaza 40% din energia pe care o folosesc cand sunt in functiune. Pentru a economisi aceasta energie, inchideti aparatele cand nu le folositi.
  • Folositi becurile fluorescente. Chiar daca sunt mai scumpe, durata lor de viata este de 10 ori mai mare decat a celorlalte becuri si consuma cu 75% mai putina electricitate decat celelalte becuri pentru a produce aceeasi lumina, astfel incat costul de achizitie al becului, va fi amortizat pe factura de energie electrica.
  • Coborand temperatura la termostatul centralei termice cu 1 grad, reduceti cu 3 procente costurile de energie pentru incalzire si , cu fiecare grad cu care mariti temperatura in aparatul de aer conditionat economisiti 3-4 procente din costurile de energie ale aparatului. Prin modificarea temperaturii cu doua grade, evitati emisia a aproximativ 900 de kg de CO2 pe an.
  • Folosirea unei temperaturi scazute la spalarea hainelor si evitarea utilizarii uscatorului de rufe electric, se economiseste astfel 80% din electricitatea necesara spalarii rufelor;
  • Utilizarea dispozitivelor inteligente care vor aprinde si vor stinge luminile atunci cand este necesar, vor reduce de asemenea consumul de energie electrica.

Semnalare intreruperi in alimentarea cu energie electrica.

  • Clienti racordati la sistemul energetic gestionat de Flavus Investitii: Telefon  0731/909424
  • Clienti racordati la sistemele gestionate de distribuitorii concesionari:

 

FDEE Electrica Distributie Muntenia Nord (judetele Galati, Braila, Dambovita, Buzau, Prahova, Vrancea);

FDEE Electrica Distributie Transilvania Nord (judetele Bihor, Salaj, Bistrita Nasaud, Cluj, Maramures, Satu Mare)

FDEE Electrica Distributie Transilvania Sud ( judetele Brasov, Alba, Sibiu, Covasna, Harghita, Mures)

 

Eon Distributie( judetele Bacau, Botosani, Iasi, Neamt, Suceava, Vaslui);

Telverde: 0800800929

Numar Taxabil 0265200366 

 

Cez Distributie ( judetele Arges, Dolj, Gorj, Mehedinti, Olt, Teleorman, Vaslui)

Numar Taxabil: 0248524834; 0248524832; 0251929

 

Enel Distributie( municipiul Bucuresti, judetele Ilfov, Giurgiu, Timis, Arad, Hunedoara, Caras Severin, Constanta, Calaras, Tulcea, Ialomita)

Zona Muntenia (Municipiul Bucuresti, judetele Ilfov, Giurgiu): 0372875235

Zona Banat (Timis Arad, Hunedoara, Caras Severin): 0372876276

Zona Dobrogea (Ialomita, Calarasi, Tulcea, Constata): 0372876807